Home Eğitimlerimiz Aile Danışmanlığı Sertifika Programı (Uzaktan Eğitim)

Aile Danışmanlığı Sertifika Programı (Uzaktan Eğitim)

0
6,892

Eğitimci:

Prof. Dr. Uğur GÜRGAN
Doç. Dr. Sibel ERGÜN
Öğr. Gör. Dr. Dilek KARAMAN

Kursu Tarihi:

Nisan-Mayıs 2021 tarihinde yapılması planlanmaktadır.

Kurs Süresi:

450 saat (300 saat teorik,30 saat süpervizyon,120 saat uygulama)

Kurs Ücreti: 3250TL

3500 TL (4 taksit imkanı 4×875 TL)

Eğitime Başvurabilecek Meslek Grupları

*Sosyal Hizmet                       *Tıp                       *Çocuk Gelişimi                         *Psikoloji

*Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik              * Hemşirelik                               *Sosyoloji

Aile Danışmanlığı Sertifikası Ne İşe Yarar

1) Kamu Kurumunda Çalışma İmkanı: Kamuya alınacak aile danışmanlarından üniversitelerin yürüttüğü Aile Danışmanlığı Eğitimi sertifikasını almış olma koşulu aranacak. Aile Sosyal Destek Programı (ASDEP) ile aile hekimliği uygulamasına benzer bir yapıda vatandaşlara “hane” odaklı sosyal danışmanlık sağlanacak. Öte yandan sosyal hizmet ilkesi gereğince Belediyelerinde aile danışmalarını bünyelerinde bulundurmaya başlamaları beklenmektedir.

2) Memurlara Başka Kurumlara Geçme İmkanı

3) Özel Aile Danışma Merkezi Açma İmkanı: Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı tarafından çıkarılarak Resmi Gazetede yayımlanan yönetmeliğe göre, bir sekreter, bir hizmet yetkilisi ve bir aile danışmanı ile özel büro açmak mümkün olacak. Bu bürolar özel hizmet verebildiği gibi devlette anlaşmalı özel danışma bürolarından gerektiğinde hizmet satın alabilecek.

Katılımcılara BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ – SÜREKLİ EĞİTİM ve UYGULAMA ARAŞTIRMA MERKEZİ (BAUNSEM) onaylı katılım belgesi verilecektir.

* Katılım belgesini Merkezimize gelerek elden teslim alabilir ya da eğitim bitiş tarihinden sonraki 20 iş günü içerisinde alıcı (aday tarafından) ödemeli olarak tarafınıza gönderilecektir.

* Derslerin işlenişinde Uzaktan Eğitim Yönetmeliği geçerli olacaktır.

* Katılımcılar Türkiye’nin her yerinden katılabilir.

* Eğitim başladığında kullanıcı adı ve şifre mail yoluyla iletilmektedir.

* Taksitlerini her ayın 20’sine kadar ödemeyen kursiyerlerimizin kayıtları  silinecek ve yatırılan ödemeler iade yapılmayacaktır.

ÖN KAYIT İÇİN İZLENECEK YOL

1-) (Ön kayıt için tıklayın) Katılmak istediğiniz eğitim programını seçerek gerekli bilgileri doldurun.

*Ön kayıt işleminizin tamamlanmasının ardından birimimiz görevlileri  sizinle iletişime geçtikten sonra kesin kayıt işlemlerinizi aşağıdaki tarif edilen şekilde tamamlayın.

*Kesin kayıt için ilk olarak ön kayıt işlemlerinizi  tarif edilen şekilde tamamlayın ve birim görevlilerimizin sizinle iletişime geçmesini bekleyin.

KESİN KAYIT İÇİN İZLENECEK YOL (Birimimiz görevlileri tarafından size ulaşılmadan kesin kayıt yapmayınız.)

1-) (Kesin kayıt için tıklayın)  Nakit yada kredi kartı olarak ücreti yatırın.

2-) Nakit yatıranlar için; banka dekontunuzu dosya seç alanını kullanarak yükleyin.

3-)Kimlik fotokopisini taratıp veya  görüntü olarak dosya seç alanını kullanarak sisteme yükleyin.

*Ödeme dekontu ve kimlik fotokopinizi sistemden dosya seç alanından yükleyemediğiniz takdirde ”baunsem@balikesir.edu.tr” adresine elektronik posta olarak gönderebilirsiniz.

*İşlemlerin gerçekleşmesinin ardından kaydınız tamamlanmış olacaktır.

NAKİT ÖDEMELER İÇİN ÖDEME BİLGİLERİ
Lütfen ön kayıt olmadan ödeme yapmayınız.

Alıcı: Balıkesir Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi
Açıklama kısmına “Eğitimin Adı” ve  “Kursiyer ismi” yazılacak

Halk Bankası
Balıkesir Merkez Şubesi
Şube Kodu: 241
Hesap No: 44 1000 69
Alıcı : Balıkesir Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi
IBAN NO: TR42 0001 2009 2410 0044 1000 69

Balıkesir Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
Dinkçiler Mah. Soma Cad. NEF Yerleşkesi No:20/1
Altıeylül/BALIKESİR
Tel: 0 266 243 14 81
Eposta:baunsem@balikesir.edu.tr